torsdag 16. september 2010 |

Fotoprosjekt

Jeg har bestemt meg for å starte et lite fotoprosjekt.



Det jeg skal gjøre er å ha med meg kameraet mitt overalt, og ta ett bilde hver dag i en måned fremover og legge dem ut her på bloggen, som en slags fotokalender. Det skal være bilder som betyr noe - som kan minne meg på hvordan de ulike dagene den siste måneden var. Det kan være motiver som uttrykker betydningen av en bestemt dag, ting som tilfeldigvis vekker min oppmerksomhet, eller noe som beskriver humøret og formen min den aktuelle dagen.

Første bildet kommer i løpet av 16. september, for nå er det på tide å sove noen timer!

Håper dere ønsker å følge meg med dette fotoeksperimentet!
Flere som er glad i å ta bilder kanskje?

2 kommentarer:

Lise sa...

Morsomt prosjekt. Lurt og sette seg et slikt mål. Kanskje jeg skulle gjort noe lignende selv. Gleder meg til å følge med på bildene dine :)

Opp-ned sa...

Takk for kommentaren! :) Det er et artig prosjekt, så absolutt anbefalt å prøve ut ;)

Blogglisten